Şap hastalığı nedeniyle Lefke Belediyesi Sağlık Birimi personeli tarafından Aplıç Sınır Kapısı ve Yeşilırmak Sınır Kapısı’nda başlatılan dezenfeksiyon çalışmaları 3 gündür aralıksız sürdürülüyor.

Lefke Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Halk sağlığını korumak ve olası riskleri önlemek amacıyla sınır kapılarında gerekli tüm tedbirler titizlikle uygulanmaktadır. Toplum sağlığının korunması adına çalışmalarımız kararlılıkla devam edecektir” denildi.

KIB-TEK Lefke Hizmet Binası için yapım sözleşmesi imzalandı
KIB-TEK Lefke Hizmet Binası için yapım sözleşmesi imzalandı
İçeriği Görüntüle

Ekran Resmi 2026 02 27 20.24.59