Polisten verilen bilgiye göre, denetimlerde 30 araç trafikten men edilirken, 3 sürücü de tutuklandı.

Rapor edilen trafik suçları arasında en fazla ihlal, 106 sürücüyle yasal hız sınırı üzerinde araç kullanmak oldu. Ayrıca 8 sürücü alkollü içki tesiri altında araç kullanmaktan, 5 sürücü sürüş esnasında cep telefonu kullanmaktan, 17 sürücü emniyet kemeri takmamaktan, 18 sürücü seyrüsefer ruhsatsız araç kullanmaktan ve 18 sürücü trafik levha ve işaretlerine uymamaktan rapor edildi.

Üstel: Polisi Dahada Güçlendiriyoruz
Üstel: Polisi Dahada Güçlendiriyoruz
İçeriği Görüntüle

Denetimlerde ayrıca sigortasız, muayenesiz, ehliyetsiz araç kullanma ve diğer trafik suçlarından da yasal işlem yapıldığı bildirildi.