Ulusal Birlik Partisi (UBP) Genel Başkanı ve Başbakan Üstel, yaptığı açıklamada yerel yönetimlerin vatandaşlara en yakın hizmet kapısı olduğunu vurguladı. Reformla birlikte belediyelerin mali yapısının güçlendiğini, hizmet kapasitesinin artırıldığını ve daha etkin bir yönetim anlayışının oluşturulduğunu ifade etti.
Üstel, yapılan değişikliklerin yalnızca hükümet tarafından değil, farklı belediyeler tarafından da olumlu karşılandığını savunarak, birçok belediye başkanının reform sürecine ilişkin teşekkürlerini ilettiğini söyledi.
Yerel seçim sürecine de değinen Üstel, aday açıklamalarının sürdüğünü belirterek, güçlü kadrolarla belediyelerde hizmet siyasetini daha da yaygınlaştıracaklarını ifade etti.
“UBP’nin olduğu her yerde eser ve hizmet vardır” diyen Üstel, hedeflerinin tüm beldelerde aynı hizmet anlayışını hayata geçirmek olduğunu kaydetti.
Üstel, konuşmasını “Ne söz verdiysek yaptık, yapmaya devam edeceğiz” sözleriyle tamamladı.